Centrum pomocy

Wybierz temat:

Centrum pomocy

Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024



Pierwszy raz biorę udział w promocji za pośrednictwem i-Rolnika. Czy znajdę gdzieś dokładną instrukcję, która krok po korku pokaże mi, co muszę zrobić?

Tak, dokładną instrukcję znajdziesz na tej stronie:

https://i-rolnik.pl/promo/


Co muszę zrobić, aby otrzymać e-kod?

Wystarczy, że wykonasz następujące czynności:

  • wykupisz do 31 grudnia czerwca 2024 roku ubezpieczenie Generali Gospodarstwo Rolne, która spełni dwa warunki:
    • składka na polisie wynosi co najmniej 400 zł,
    • zawarte ubezpieczenie nie jest bezpośrednim wznowieniem (kontynuacją) wcześniej zawartej umowy;
  • dokonasz płatności za polisę;
  • zalogujesz się do i-Rolnika i wypełnisz formularz „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024”, dostępny po zalogowaniu na stronie Moje promocje.

Potrzebujesz dokładniejszej instrukcji – wejdź na stronę https://i-rolnik.pl/promo/


Ile e-kodów mogę otrzymać w ramach promocji?

W ramach akcji możesz otrzymać tylko jeden e-kod. Nie ma znaczenia liczba zawartych umów Generali Gospodarstwo Rolne spełniających kryteria promocji.


Na mojej polisie pojawiła się grafika informująca o promocji. Czy to oznacza, że otrzymam e-kod?

Grafika ma charakter wyłącznie informacyjny i nie gwarantuje otrzymania e-kodu. Pojawia się na polisach, które spełniają warunki określone w regulaminie i na których ubezpieczającym jest osoba fizyczna.

Aby zyskać e-kod, konieczne jest opłacenie zawartej umowy oraz wypełnienie formularza związanego w promocją w serwisie i-Rolnik.

Widzisz na swojej polisie grafikę? Nie zwlekaj z udziałem w promocji do ostatniej chwili, ponieważ pula e-kodów jest ograniczona.


Mam dwie umowy Generali Gospodarstwo Rolne, każda ze składką powyżej 400 zł. Pierwszą polisę wskazałem w formularzu „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024”. Drugiej nie mogę zgłosić do promocji – dlaczego?

W ramach promocji możesz otrzymać tylko jeden e-kod.

Po zgłoszeniu pierwszej umowy do promocji, nie masz już możliwości wypełnienia formularza związanego z promocją. Nie ma sensu mnożenie zgłoszeń, gdyż zgodnie z regulaminem danemu uczestnikowi przysługuje jeden e-kod.

Możliwość ponownego wypełnienia formularza dajemy tylko w sytuacji, gdy pierwsze zgłoszenie do promocji zostało odrzucone, z uwagi np. na fakt anulowania umowy.


Zgłoszona przeze mnie polisa w formularzu „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024” została anulowana. Mam natomiast inną umowę, dzięki której mogę wziąć udział w promocji. Co zrobić w takim przypadku?Zgłoszona przeze mnie polisa w formularzu „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024” została anulowana. Mam natomiast inną umowę, dzięki której mogę wziąć udział w promocji. Co zrobić w takim przypadku?

Z uwagi na anulowanie umowy, Twoje pierwsze zgłoszenie do promocji zostanie odrzucone. Po tym będziesz miał możliwość ponownego wypełnienia formularza „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024” i zgłoszenia właściwej umowy.

Możesz jednak zadziałać szybciej – i to rekomendujemy z uwagi na to, że pula e-kodów może wyczerpać się przed końcem promocji i ponowne wypełnienie formularza nie będzie możliwe. Napisz do nas wiadomość na adres e-mail irolnik@generali.pl, podaj nam niezbędne dane (imię, nazwisko, numer polisy), a my postaramy się pomóc.


Nie mogę znaleźć formularza " Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024". Gdzie on jest?

W pierwszej kolejności zaloguj się na swoje konto. Link do formularza znajdziesz na podstronie  Moje promocje (https://i-rolnik.pl/promocje/).

Na stronie będą widoczne linki do dwóch formularzy, ponieważ od 23 września 2024 roku trwają dwie akcje promocyjne:

  • „Jesienne uprawy z e-kodem 2024”,
  • „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024”.

Aby skorzystać z promocji związanej z ubezpieczeniem gospodarstwa, wybierz formularz „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem z e-kodem 2024”.

Bezpośredni link do formularza:

Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024


Do kiedy muszę wypełnić formularz „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024”?

Formularz będzie aktywny do 15 stycznia 2025 roku, jeśli pula e-kodów w ramach promocji będzie dostępna.

Jeśli pula wyczerpie się przed tym terminem, formularz przestanie być aktywny.


Kiedy otrzymam e-kod?

E-kod otrzymasz maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych od momentu wypełnienia formularza „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024” – przy założeniu, że weryfikacja Twojej umowy zakończy się pozytywnie.

E-kod udostępnimy na Twoim koncie w części Moje promocje.


W jaki sposób otrzymam e-kod?

E-kod udostępnimy na Twoim koncie w zakładce Moje promocje – wraz z dodatkowymi informacjami o sposobie jego wykorzystania.

Zastrzegamy sobie możliwość poinformowania Cię drogą e-mailową o przyznaniu e-kodu. Wiadomość ta nie będzie jednak zawierała e-kodu – pobranie go będzie możliwe tylko po zalogowaniu na konto.

Jeśli weryfikacja Twojej umowy zakończy się negatywnie, pojawi się stosowny komunikat przy Twoim zgłoszeniu – na stronie Moje promocje.


Moje zgłoszenie do promocji zostało odrzucone – dlaczego?

Powodów odrzucenia Twojego zgłoszenia może być kilka, na przykład:

  • zmniejszyła się wysokość składki na Twojej polisie (spadła poniżej 400 zł) i tym samym nie został spełniony warunek składki minimalnej,
  • Twoja umowa została anulowana.

Odrzucenie powoduje, że jeszcze raz możesz wypełnić formularz „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024”. Jeśli masz więc inną polisę, które spełnia warunki promocji, to możesz ponownie wypełnić formularz związany z akcją promocyjną.


Jaką wartość mają e-kody?

Jeden e-kod w ramach promocji ma wartość 200 zł.


Jak długo ważne są e-kody?

E-kody ważne są bezterminowo.


Jak mam wykorzystać e-kod?

E-kod to 13 cyfr, które po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia udostępnimy na stronie Moje promocje.

Wykorzystanie e-kodu jest bardzo proste – wystarczy, że przy zakupach podasz go kasjerce/kasjerowi lub wpiszesz go na ekranie kasy samoobsługowej.

Nie musisz wykorzystywać e-kodu za jednym razem – kwotę 150 zł możesz rozłożyć na kilka wizyt w sklepie.


Nie mam konta w i-Rolniku i nie mogę wypełnić formularza „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024”.  Co powinienem zrobić?

Nie zwlekaj, zarejestruj się.

Na co powinieneś zwrócić uwagę przy wypełnianiu formularza rejestracyjnego?

  • podaj numer polisy związany z ubezpieczeniem rolnym Generali Agro (np. upraw, gospodarstwa, maszyn rolniczych) – może to być na przykład umowa zawarta kilka dni temu albo wiosną 2024 roku;
  • wpisany adres e-mail lub numer telefonu musi być taki sam jak na polisie.

W jaki sposób ustalamy kolejność zgłoszeń do akcji promocyjnej?

Pod uwagę bierzemy datę wypełnienia formularza „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024”, który jest dostępny dla zalogowanych użytkowników i-Rolnika. Nie liczy się więc data zawarcia umowy Generali Gospodarstwo Rolne.

Przykład:

  • osoba 1 – zawarcie umowy ubezpieczenia 30 września, wypełnienie formularza 20 października,
  • osoba 2 – zawarcie umowy ubezpieczenia 5 października, wypełnienie formularza 10 października.

W tym przypadku osoba 2 szybciej otrzyma e-kod od osoby 1, pomimo późniejszego zawarcia umowy.


Dlaczego nie mogę wypełnić formularza „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024"?

Może być kilka powodów:

  • nie jesteś zalogowany w serwisie,
  • Twoje konto w serwisie jest założone na firmę (REGON),
  • składka na zawartej umowie jest mniejsza niż 400 zł,
  • Twoja polisa jest kontynuacją (wznowieniem) wcześniej zawartej umowy Generali Gospodarstwo Rolne,
  • pula e-kodów się wyczerpała,
  • akcja zakończyła się.

Wykupiłem ubezpieczenie Generali Gospodarstwo – polisa jest jednak niewidoczna w i-Rolniku. Nie mogę więc wypełnić formularza związanego z promocją. Co zrobić?

Polisy w i-Rolniku widoczne są kilka minut po ich zawarciu.

Wejdź na stronę Moje polisy i zobacz, czy stosowna umowa jest widoczna.

Jeśli nie, skontaktuj się z nami – napisz na irolnik@generali.pl i podaj nam dane, które pozwolą zweryfikować sytuację (imię i nazwisko, numer polisy).

Pamiętaj, że w serwisie widoczne są polisy zawarte przez Ciebie – to znaczy takie, na których jesteś osobą ubezpieczającą.


Nie mogę się zalogować. Co zrobić?

Możliwe, że Twoje konto jest zablokowane z uwagi na trzy nieudane próby logowania (np. błędne hasło).

Prośbę o odblokowanie konta wyślij na irolnik@generali.pl


Materiał marketingowy

Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Warunki promocji znajdują się w Regulaminie Akcji Promocyjnej „Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024” dostępnym na generaliagro.pl/regulaminy i i-rolnik.pl. Organizatorem akcji promocyjnej jest Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18.

Regulamin Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024