Centrum pomocy
- Generali Gospodarstwo Rolne z e-kodem 2024
- Jesienne uprawy z e-kodem 2024
- Wiosenne uprawy z e-kodem 2024
- Jesienne uprawy z e-kodem 2023
- Wiosenne uprawy z e-kodem 2023
- Zima z ubezpieczeniem maszyn
- Grudzień z Generali Gospodarstwo Rolne
- Uprawy z e-kodem do Biedronki
- Agro Program
- Żniwa na Allegro z Generali Agro
- Wiosenne zakupy na Allegro z Generali Agro
Centrum pomocy
Wiosenne uprawy z e-kodem 2024
Regulamin akcji
Pierwszy raz biorę udział w promocji za pośrednictwem i-Rolnika. Czy znajdę gdzieś dokładną instrukcję, która krok po korku pokaże mi, co muszę zrobić?
Tak, dokładną instrukcję znajdziesz na tej stronie:
Co muszę zrobić, aby otrzymać e-kod?
Wystarczy, że wykonasz następujące czynności:
- wykupisz do 30 czerwca 2024 roku ubezpieczenie upraw spełniające dwa warunki:
- składka na polisie wynosi co najmniej 300 zł (liczy się wysokość składki płatnej przez ubezpieczającego),
- uprawy ubezpieczone są minimum od jednego z wymienionych ryzyk – gradu lub ognia;
- dokonasz płatności za polisę;
- zalogujesz się do i-Rolnika i wypełnisz formularz „Wiosenne uprawy z e-kodem 2024”, dostępny po zalogowaniu na stronie Moje promocje.
Potrzebujesz dokładniejszej instrukcji – wejdź na stronę https://i-rolnik.pl/promo/
Ile e-kodów mogę otrzymać w ramach promocji?
W ramach akcji możesz otrzymać tylko jeden e-kod. Nie ma znaczenia liczba zawartych umów ubezpieczenia upraw spełniających kryteria promocji.
Na mojej polisie pojawiła się grafika informująca o promocji. Czy to oznacza, że otrzymam e-kod?
Grafika ma charakter wyłącznie informacyjny i nie gwarantuje otrzymania e-kodu. Pojawia się na polisach, które spełniają warunki określone w regulaminie (składka minimum 300 zł, grad lub ogień jako jedno z ryzyk) i na których ubezpieczającym jest osoba fizyczna.
Widzisz na swojej polisie grafikę? Nie zwlekaj z udziałem w promocji do ostatniej chwili, ponieważ pula e-kodów jest ograniczona.
Mam dwie umowy ubezpieczenia upraw, każda ze składką powyżej 300 zł. Pierwszą polisę wskazałem w formularzu „Wiosenne uprawy z e-kodem 2024”. Drugiej nie mogę zgłosić do promocji – dlaczego?
W ramach promocji możesz otrzymać tylko jeden e-kod, niezależnie od liczby zawartych umów ubezpieczenia upraw.
Po zgłoszeniu pierwszej umowy do promocji, nie masz już możliwości wypełnienia formularza związanego z promocją. Nie ma sensu mnożenie zgłoszeń, gdyż zgodnie z regulaminem danemu uczestnikowi przysługuje jeden e-kod.
Możliwość ponownego wypełnienia formularza dajemy tylko w sytuacji, gdy pierwsze zgłoszenie do promocji zostało odrzucone, z uwagi np. na fakt anulowania umowy.
Zgłoszona przeze mnie polisa w formularzu „Wiosenne uprawy z e-kodem 2024” została anulowana. Mam natomiast inną umowę, dzięki której mogę wziąć udział w promocji. Co zrobić w takim przypadku?
Z uwagi na anulowanie umowy, Twoje pierwsze zgłoszenie do promocji zostanie odrzucone. Po tym będziesz miał możliwość ponownego wypełnienia formularza „Wiosenne uprawy z e-kodem 2024” i zgłoszenia właściwej umowy.
Możesz jednak zadziałać szybciej – i to rekomendujemy z uwagi na to, że pula e-kodów może wyczerpać się przed końcem promocji i ponowne wypełnienie formularza nie będzie możliwe. Napisz do nas na irolnik@generali.pl i przedstaw sytuację, a postaramy się pomóc.
Nie mogę znaleźć formularza "Wiosenne uprawy z e-kodem 2024". Gdzie on jest?
W pierwszej kolejności zaloguj się na swoje konto. Link do formularza znajdziesz:
- na górze strony głównej – po zalogowaniu na konto,
- w zakładce Moje promocje (https://i-rolnik.pl/promocje/).
Bezpośredni link do formularza:
https://i-rolnik.pl/promocje/wiosenne-uprawy-z-e-kodem-2024/
Do kiedy muszę wypełnić formularz „Wiosenne uprawy z e-kodem 2024”?
Formularz będzie aktywny do 10 lipca 2024 roku, jeśli pula e-kodów w ramach promocji będzie dostępna.
Jeśli pula wyczerpie się przed tym terminem, formularz przestanie być aktywny.
Kiedy otrzymam e-kod?
E-kod otrzymasz maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych od momentu wypełnienia formularza „Wiosenne uprawy z e-kodem 2024” – przy założeniu, że weryfikacja Twojej umowy zakończy się pozytywnie.
E-kod udostępnimy na Twoim koncie w części Moje promocje.
W jaki sposób otrzymam e-kod?
E-kod udostępnimy na Twoim koncie w zakładce Moje promocje – wraz z dodatkowymi informacjami o sposobie jego wykorzystania.
Zastrzegamy sobie możliwość poinformowania Cię drogą e-mailową o przyznaniu e-kodu. Wiadomość ta nie będzie jednak zawierała e-kodu – pobranie go będzie możliwe tylko po zalogowaniu na konto.
Jeśli weryfikacja Twojej umowy zakończy się negatywnie, pojawi się stosowny komunikat przy Twoim zgłoszeniu – na stronie Moje promocje.
Moje zgłoszenie do promocji zostało odrzucone – dlaczego?
Powodów odrzucenia Twojego zgłoszenia może być kilka, na przykład:
- zmniejszyła się wysokość składki na Twojej polisie (spadła poniżej 300 zł) i tym samym nie został spełniony warunek składki minimalnej,
- Twoja umowa została anulowana.
Odrzucenie powoduje, że jeszcze raz możesz wypełnić formularz „Wiosenne uprawy z e-kodem 2024”. Jeśli masz więc inne ubezpieczenie upraw, które spełnia warunki promocji, to możesz ponownie wypełnić formularz związany z akcją promocyjną.
Jaką wartość mają e-kody?
Jeden e-kod w ramach promocji ma wartość 150 zł.
Jak długo ważne są e-kody?
E-kody ważne są bezterminowo.
Jak mam wykorzystać e-kod?
E-kod to 13 cyfr, które po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia udostępnimy na stronie Moje promocje.
Wykorzystanie e-kodu jest bardzo proste – wystarczy, że przy zakupach podasz go kasjerce/kasjerowi lub wpiszesz go na ekranie kasy samoobsługowej.
Nie musisz wykorzystywać e-kodu za jednym razem – kwotę 150 zł możesz rozłożyć na kilka wizyt w sklepie.
Nie mam konta w i-Rolniku i nie mogę wypełnić formularza „Wiosenne uprawy z e-kodem 2024”. Co powinienem zrobić?
Nie zwlekaj, zarejestruj się.
Na co powinieneś zwrócić uwagę przy wypełnianiu formularza rejestracyjnego?
- podaj numer polisy związany z ubezpieczeniem rolnym Generali Agro (np. upraw, gospodarstwa, maszyn rolniczych) – może to być na przykład umowa zawarta kilka dni temu albo wiosną 2023 roku;
- wpisany adres e-mail lub numer telefonu musi być taki sam jak na polisie.
Czy minimalna składka z ubezpieczenia upraw, która upoważnia do otrzymania e-kodu, obejmuje dopłatę z budżetu państwa?
Nie, nie obejmuje dopłaty z budżetu państwa.
Bierzemy pod uwagę składkę z całej polisy, którą musisz opłacić jako ubezpieczający. Składa się na nią kwota wynikająca z:
- ubezpieczenia upraw (bez uwzględnienia dopłaty z budżetu państwa) oraz
- ubezpieczeń dodatkowych, które możesz wykupić w ramach polisy uprawowej (np. ubezpieczenie ziemiopłodów, następstw nieszczęśliwych wypadków lub ochrony prawnej).
W jaki sposób ustalamy kolejność zgłoszeń do akcji promocyjnej?
Pod uwagę bierzemy datę wypełnienia formularza „Wiosenne uprawy z e-kodem 2024”, który jest dostępny dla zalogowanych użytkowników i-Rolnika. Nie liczy się więc data zawarcia umowy ubezpieczenia upraw.
Przykład:
- osoba 1 – zawarcie umowy ubezpieczenia upraw 1 kwietnia, wypełnienie formularza 20 maja,
- osoba 2 – zawarcie umowy ubezpieczenia upraw 5 maja, wypełnienie formularza 7 maja.
W tym przypadku osoba 2 szybciej otrzyma e-kod od osoby 1, pomimo późniejszego zawarcia umowy.
Dlaczego nie mogę wypełnić formularza „Wiosenne uprawy z e-kodem 2024"?
Może być kilka powodów:
- nie jesteś zalogowany w serwisie,
- Twoje konto w serwisie jest założone na firmę (REGON),
- nie masz jeszcze umowy ubezpieczenia upraw,
- składka na zawartej umowie jest mniejsza niż 300 zł,
- w ramach umowy nie występuje ryzyko gradu lub ognia,
- pula e-kodów się wyczerpała,
- akcja zakończyła się.
Wykupiłem ubezpieczenie upraw – polisa jest jednak niewidoczna w i-Rolniku. Nie mogę więc wypełnić formularza związanego z promocją. Co zrobić?
Polisy w i-Rolniku widoczne są kilka minut po ich zawarciu.
Wejdź na stronę Moje polisy i zobacz, czy stosowna umowa jest widoczna.
Jeśli nie, skontaktuj się z nami – napisz na irolnik@generali.pl i podaj nam dane, które pozwolą zweryfikować sytuację (imię i nazwisko, numer polisy).
Pamiętaj, że w serwisie widoczne są polisy zawarte przez Ciebie – to znaczy takie, na których jesteś osobą ubezpieczającą.
Nie mogę się zalogować. Co zrobić?
Możliwe, że Twoje konto jest zablokowane z uwagi na trzy nieudane próby logowania (np. błędne hasło).
Prośbę o odblokowanie konta wyślij na irolnik@generali.pl
Materiał marketingowy
Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Warunki promocji znajdują się w Regulaminie Akcji Promocyjnej „Wiosenne uprawy z e-kodem 2024” dostępnym na generaliagro.pl/regulaminy i i-rolnik.pl. Organizatorem akcji promocyjnej jest Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18.