Centrum pomocy

Wybierz temat:

Centrum pomocy

Rejestracja


Czy mogę zarejestrować się w serwisie?

W serwisie możesz się zarejestrować, jeśli w ciągu ostatnich 39 miesięcy zawarłeś jedną z następujących umów w Generali Agro (dawniej Concordia):

  • Ubezpieczenie Upraw Rolnych,
  • Generali Agro Ekspert/Sprzęt Rolniczy,
  • Generali Gospodarstwo Rolne,
  • Generali Produkcja Zwierzęca,
  • Generali Konie.

Przy rejestracji musisz podać 8-cyfrowy numer polisy.


Otrzymany w e-mailu powitalnym link nie działa, nie jest aktywny. Co powinienem zrobić?

Jeśli z jakichś powodów link jest nieaktywny, zaznacz go w całości, skopiuj i wklej do paska adresu przeglądarki. To powinno pomóc.

Jeśli mimo powyższego nadal masz problem z dokończeniem rejestracji, to napisz wiadomość na adres irolnik@generali.pl


Nie otrzymałem e-maila z linkiem aktywacyjnym po wypełnieniu formularza rejestracyjnego. Co zrobić?

Najczęściej powodem braku e-maila powitalnego z linkiem do aktywacji konta jest błędnie wpisany adres e-mail w formularzu rejestracyjnym. Zbędna kropka, jej brak, poprzestawiane litery mogą sprawić, że e-mail z linkiem nie trafi na właściwy adres.

Taki e-mail przychodzi w ciągu kilku minut od wypełnienia formularza rejestracyjnego. Jeśli w tym czasie nie otrzymałeś od nas wiadomości, napisz na irolnik@generali.pl – sprawdzimy Twoje dane i pomożemy w dokończeniu rejestracji.


Czy muszę uzupełniać pole "Numer telefonu" w formularzu rejestracyjnym?

Przy rejestracji musisz podać numer telefonu.

Dlaczego?

Numer ten jest potrzebny, aby możliwe było logowanie dwuskładnikowe. Przy logowaniu wymagamy podania hasła oraz 6-cyfrowego kodu, który jest właśnie przesyłany na numer telefonu podany przy zakładaniu konta.

Logowanie dwuskładnikowe to sposób na to, aby do Twojego konta nie miały dostępu inne osoby.

 


Co oznacza komunikat przy rejestracji o błędnym adresie e-mail lub błędnym numerze telefonu?

Dane, które podajesz w formularzu rejestracyjnymi, weryfikujemy z tymi, które posiadamy w swoich systemach sprzedaży.

Adres e-mail lub numer telefonu – przynajmniej jedno z tych danych powinno być zgodne z tym, co podałeś nam przy zawarciu umowy.

Jeśli nie podałeś nam adresu e-mail przy zawarciu umowy to nic straconego – uzupełnij pole numer telefonu przy rejestracji i jeśli numer będzie właściwy, to rejestracja dojdzie do skutku.

Dlaczego to robimy? To dla bezpieczeństwa Twoich danych. Konto w i-Rolniku umożliwia np. podgląd Twoich polis – nie chcemy, aby do tych danych miały dostęp postronne osoby, które miały dostęp do Twoich danych.


Jaki numer polisy podać przy rejestracji?

Aby rejestracja doszła do skutku, musisz podać w formularzu 8-cyfrowy numer, który dotyczy jednego z następujących ubezpieczeń:

  • Ubezpieczenie Upraw Rolnych,
  • Generali Agro Ekspert/Sprzęt Rolniczy,
  • Generali Gospodarstwo Rolne,
  • Generali Produkcja Zwierzęca,
  • Generali Konie.

Podany numer musi dotyczyć umowy, która została zawarta w ciągu ostatnich 39 miesięcy.


Mam ubezpieczenie maszyny rolniczej zawarte za pośrednictwem firmy leasingowej. Czy mogę założyć konto w i-Rolniku?

Wszystko zależy od tego, jakie ubezpieczenie kupiłeś.

Jeśli jest to polisa Generali Agro Ekspert, której numer ma 8 cyfr i zaczyna się od 23 lub 25, to będziesz mógł założyć konto.

Jeśli jednak wykupiłeś polisę w ramach innego produktu za pośrednictwem firmy leasingowej, to takiej możliwości nie ma. Polisa leasingowa najczęściej zaczyna się do innych numerów, np. 48.