Centrum pomocy

Wybierz temat:

Centrum pomocy

Rejestracja


Czy mogę zarejestrować się w serwisie?

W serwisie możesz się zarejestrować, jeśli w ciągu ostatnich 39 miesięcy zawarłeś jedną z następujących umów w Generali Agro (dawniej Concordia):

  • Ubezpieczenie Upraw Rolnych,
  • Generali Agro Ekspert/Sprzęt Rolniczy,
  • Generali Gospodarstwo Rolne,
  • Generali Produkcja Zwierzęca,
  • Generali Konie.

Przy rejestracji musisz podać 8-cyfrowy numer polisy.


Otrzymany w e-mailu powitalnym link nie działa, nie jest aktywny. Co powinienem zrobić?

Jeśli z jakichś powodów link jest nieaktywny, zaznacz go w całości, skopiuj i wklej do paska adresu przeglądarki. To powinno pomóc.

Jeśli mimo powyższego nadal masz problem z dokończeniem rejestracji, to napisz wiadomość na adres irolnik@generali.pl


Nie otrzymałem e-maila z linkiem aktywacyjnym po wypełnieniu formularza rejestracyjnego. Co zrobić?

Najczęściej powodem braku e-maila powitalnego z linkiem do aktywacji konta jest błędnie wpisany adres e-mail w formularzu rejestracyjnym. Zbędna kropka, jej brak, poprzestawiane litery mogą sprawić, że e-mail z linkiem nie trafi na właściwy adres.

Taki e-mail przychodzi w ciągu kilku minut od wypełnienia formularza rejestracyjnego. Jeśli w tym czasie nie otrzymałeś od nas wiadomości, napisz na irolnik@generali.pl – sprawdzimy Twoje dane i pomożemy w dokończeniu rejestracji.


Czy muszę uzupełniać pole "Numer telefonu" w formularzu rejestracyjnym?

Wskazane pole nie jest obowiązkowe. Jeśli podałeś nam przy zawarciu umowy adres e-mail i używasz go przy rejestracji, to nie ma potrzeby uzupełniania tego pola.

Jeśli jednak nie podałeś nam swojego adresu e-mail na umowie, to uzupełnij pole „Numer telefonu”. W wielu przypadkach umożliwi to założenie konta.


Co oznacza komunikat przy rejestracji o błędnym adresie e-mail lub błędnym numerze telefonu?

Dane, które podajesz w formularzu rejestracyjnymi, weryfikujemy z tymi, które posiadamy w swoich systemach sprzedaży.

Adres e-mail lub numer telefonu – przynajmniej jedno z tych danych powinno być zgodne z tym, co podałeś nam przy zawarciu umowy.

Jeśli nie podałeś nam adresu e-mail przy zawarciu umowy to nic straconego – uzupełnij pole numer telefonu przy rejestracji i jeśli numer będzie właściwy, to rejestracja dojdzie do skutku.

Dlaczego to robimy? To dla bezpieczeństwa Twoich danych. Konto w i-Rolniku umożliwia np. podgląd Twoich polis – nie chcemy, aby do tych danych miały dostęp postronne osoby, które miały dostęp do Twoich danych.


Jaki numer polisy podać przy rejestracji?

Aby rejestracja doszła do skutku, musisz podać w formularzu 8-cyfrowy numer, który dotyczy jednego z następujących ubezpieczeń:

  • Ubezpieczenie Upraw Rolnych,
  • Generali Agro Ekspert/Sprzęt Rolniczy,
  • Generali Gospodarstwo Rolne,
  • Generali Produkcja Zwierzęca,
  • Generali Konie.

Podany numer musi dotyczyć umowy, która została zawarta w ciągu ostatnich 39 miesięcy.


Mam ubezpieczenie maszyny rolniczej zawarte za pośrednictwem firmy leasingowej. Czy mogę założyć konto w i-Rolniku?

Wszystko zależy od tego, jakie ubezpieczenie kupiłeś.

Jeśli jest to polisa Generali Agro Ekspert, której numer ma 8 cyfr i zaczyna się od 23 lub 25, to będziesz mógł założyć konto.

Jeśli jednak wykupiłeś polisę w ramach innego produktu za pośrednictwem firmy leasingowej, to takiej możliwości nie ma. Polisa leasingowa najczęściej zaczyna się do innych numerów, np. 48.