i-Rolnik
  • Wiedza rolnicza
  • Ubezpieczenia
    • Uprawy
    • Budynki i OC
    • Maszyny rolnicze
    • Konie
    • Produkcja zwierzęca
    • Zwierzęta gospodarskie
    • Auto
    • Agrofirma
    • Agro Flota
    • Instalacje OZE
  • Wydarzenia
  • Zgłoś szkodę
    • Ubezpieczenia
      • Uprawy
      • Budynki i OC
      • Maszyny rolnicze
      • Konie
      • Produkcja zwierzęca
      • Zwierzęta gospodarskie
      • Auto
      • Agrofirma
      • Agro Flota
      • Instalacje OZE
    • Zgłoś szkodę
    • Artykuły
    • Wiedza rolnicza
    • Wydarzenia
    • Pomoc
    • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Polskie jabłka ponownie promowane w ramach międzynarodo...
Autor Brandmates
09.07.2021
#jabłka #kampania #polskie owoce #uprawy

Polskie jabłka ponownie promowane w ramach międzynarodowej kampanii marketingowej

Polskie jabłka kolejny rok z rzędu uzyskały wsparcie promocyjne w ramach europejskiej kampanii CuTE: Kultywowanie Smaku Europy.

Polska jest jednym z wiodących światowych producentów i eksporterów jabłek. Nasz kraj wyróżnia nie tylko ogromna skala produkcji, ale także najwyższej klasy technika upraw, różnorodność odmian i jakość otrzymywanych owoców. Właśnie te wartości są przedmiotem promocji w ramach międzynarodowej kampanii. Polskie jabłka są jednym z jedenastu europejskich owoców i warzyw, które na podstawie dogłębnej analizy rynku zostały wyselekcjonowane do objęcia promocją w ramach projektu CuTE.

Działania w 2021 roku, podobnie jak w roku ubiegłym, będą się koncentrować na promocji w internecie, przede wszystkim w social mediach poprzez współpracę z influencerami. Przepisy na dania z polskich jabłek będzie można również znaleźć na wielu popularnych blogach kulinarnych.

Projekt CuTE jest prowadzony od 2019 roku przez unijną organizację FruitVegetablesEUROPE (EUCOFEL) oraz 5 krajowych stowarzyszeń producentów owoców i warzyw z Francji, Grecji, Polski i Hiszpanii. Wspólną misją wszystkich partnerów projektu jest budowanie pozytywnego wizerunku oraz promocja europejskich owoców i warzyw. Kampania jest współfinansowana przez Unię Europejską, a jej łączny budżet na lata 2019-2021 to niemal 4,8 mln euro. Polskim partnerem projektu jest Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw (KZGPOiW).

Więcej informacji o kampanii dostępnych jest w oficjalnym serwisie projektu, prowadzonym również w języku polskim: https://www.fruitvegetableseurope.eu oraz w social mediach.

Źródło i zdjęcie: BRANDMATES

Przeczytaj także

Sprawdź, ile e-kodów pozostało w ramach akcji „Wiosenne...

Sprawdź, ile e-kodów pozostało w ramach akcji „Wiosenne...

Pula e-kodów związana z ubezpieczeniem upraw wyczerpała się 31 maja 2023 roku. 0 | 31.05, godz. 1 44 | 3...

Burza piaskowa a ubezpieczenie upraw. Krzysztof Mrówka ...

Burza piaskowa a ubezpieczenie upraw. Krzysztof Mrówka ...

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo Gospodarz.pl, w którym wystąpił Krzysztof Mrówka, dyrektor Departamen...

Co można ubezpieczyć wiosną 2023? Rolniczy temat #43

Co można ubezpieczyć wiosną 2023? Rolniczy temat #43...

Zapraszamy do obejrzenia 43 odcinka "Rolniczego tematu", w którym wystąpił Krzysztof Mrówka, dyrektor Departam...

Rolnictwo Artykuły Wiedza rolnicza Wydarzenia
Generali Agro Ubezpieczenia Szkody
i-Rolnik Pomoc Kontakt Rejestracja - korzyści
Warunki korzystania Polityka prywatności Pliki cookies Regulamin
iRolnik
© 2023 Generali T.U. S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.