i-Rolnik
  • Artykuły
  • W skrócie
  • Ubezpieczenia
    • Uprawy rolne
    • Budynki i OC
    • Maszyny rolnicze
    • Konie
    • Zwierzęta gospodarskie
    • Agrofirma
    • Agro Flota
    • Instalacje OZE
  • Zgłoś szkodę
    • Artykuły
    • Wiedza rolnicza
    • W skrócie
    • Wydarzenia
    • Ubezpieczenia
      • Uprawy rolne
      • Budynki i OC
      • Maszyny rolnicze
      • Konie
      • Zwierzęta gospodarskie
      • Agrofirma
      • Agro Flota
      • Instalacje OZE
    • Zgłoś szkodę
    • Pomoc
    • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Polskie jabłka ponownie promowane w ramach międzynarodo...
Autor Brandmates
09.07.2021
#jabłka #kampania #polskie owoce #uprawy

Polskie jabłka ponownie promowane w ramach międzynarodowej kampanii marketingowej

Polskie jabłka kolejny rok z rzędu uzyskały wsparcie promocyjne w ramach europejskiej kampanii CuTE: Kultywowanie Smaku Europy.

Polska jest jednym z wiodących światowych producentów i eksporterów jabłek. Nasz kraj wyróżnia nie tylko ogromna skala produkcji, ale także najwyższej klasy technika upraw, różnorodność odmian i jakość otrzymywanych owoców. Właśnie te wartości są przedmiotem promocji w ramach międzynarodowej kampanii. Polskie jabłka są jednym z jedenastu europejskich owoców i warzyw, które na podstawie dogłębnej analizy rynku zostały wyselekcjonowane do objęcia promocją w ramach projektu CuTE.

Działania w 2021 roku, podobnie jak w roku ubiegłym, będą się koncentrować na promocji w internecie, przede wszystkim w social mediach poprzez współpracę z influencerami. Przepisy na dania z polskich jabłek będzie można również znaleźć na wielu popularnych blogach kulinarnych.

Projekt CuTE jest prowadzony od 2019 roku przez unijną organizację FruitVegetablesEUROPE (EUCOFEL) oraz 5 krajowych stowarzyszeń producentów owoców i warzyw z Francji, Grecji, Polski i Hiszpanii. Wspólną misją wszystkich partnerów projektu jest budowanie pozytywnego wizerunku oraz promocja europejskich owoców i warzyw. Kampania jest współfinansowana przez Unię Europejską, a jej łączny budżet na lata 2019-2021 to niemal 4,8 mln euro. Polskim partnerem projektu jest Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw (KZGPOiW).

Więcej informacji o kampanii dostępnych jest w oficjalnym serwisie projektu, prowadzonym również w języku polskim: https://www.fruitvegetableseurope.eu oraz w social mediach.

Źródło i zdjęcie: BRANDMATES

Przeczytaj także

Jaka czaszka, taka praca | Ciekawostki (agro)historyczn...

Jaka czaszka, taka praca | Ciekawostki (agro)historyczn...

Chłop w dawnych czasach nie miał lekko. Jego los zależał od kaprysu właściciela folwarku. Musiał pracować na r...

Quiz o ziemniakach | 7 pytań, które czekają na Twoją od...

Quiz o ziemniakach | 7 pytań, które czekają na Twoją od...

Ziemniaki są częstym bohaterem niedzielnych obiadów – wraz z kotletem schabowym potrafią doprowadzić do stanu ...

Nie lubię poniedziałku… bo w stołówkach nie ma mięsa | ...

Nie lubię poniedziałku… bo w stołówkach nie ma mięsa | ...

Symboliczna jest jedna ze scen w komedii „Miś”, w której ojciec mówi do syna podczas przedstawienia teatralneg...

Rolnictwo Artykuły Wiedza rolnicza W skrócie Wydarzenia
Generali Agro Ubezpieczenia Szkody
i-Rolnik Pomoc Kontakt Rejestracja - korzyści
Warunki korzystania Polityka prywatności Pliki cookies Regulamin
iRolnik
© 2025 Generali T.U. S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.AkceptujZamknij