Polskie jabłka ponownie promowane w ramach międzynarodowej kampanii marketingowej
Polska jest jednym z wiodących światowych producentów i eksporterów jabłek. Nasz kraj wyróżnia nie tylko ogromna skala produkcji, ale także najwyższej klasy technika upraw, różnorodność odmian i jakość otrzymywanych owoców. Właśnie te wartości są przedmiotem promocji w ramach międzynarodowej kampanii. Polskie jabłka są jednym z jedenastu europejskich owoców i warzyw, które na podstawie dogłębnej analizy rynku zostały wyselekcjonowane do objęcia promocją w ramach projektu CuTE.
Działania w 2021 roku, podobnie jak w roku ubiegłym, będą się koncentrować na promocji w internecie, przede wszystkim w social mediach poprzez współpracę z influencerami. Przepisy na dania z polskich jabłek będzie można również znaleźć na wielu popularnych blogach kulinarnych.
Projekt CuTE jest prowadzony od 2019 roku przez unijną organizację FruitVegetablesEUROPE (EUCOFEL) oraz 5 krajowych stowarzyszeń producentów owoców i warzyw z Francji, Grecji, Polski i Hiszpanii. Wspólną misją wszystkich partnerów projektu jest budowanie pozytywnego wizerunku oraz promocja europejskich owoców i warzyw. Kampania jest współfinansowana przez Unię Europejską, a jej łączny budżet na lata 2019-2021 to niemal 4,8 mln euro. Polskim partnerem projektu jest Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw (KZGPOiW).
Więcej informacji o kampanii dostępnych jest w oficjalnym serwisie projektu, prowadzonym również w języku polskim: https://www.fruitvegetableseurope.eu oraz w social mediach.
Źródło i zdjęcie: BRANDMATES