Specjalna infolinia oraz porady lekarskie dla naszych klientów
Grupa Generali udostępnia dla swoich klientów dedykowaną infolinię, dzięki której można uzyskać bezpłatnie porady związane z koronawirusem oraz płatny dostęp do usług telemedycznych, dzięki którym będą mogli skorzystać z konsultacji lekarskiej bez wychodzenia z domu.
Klienci spółek Generali, otrzymują dostęp do bezpłatnych konsultacji w sprawach związanych z koronawirusem. Pod dedykowanym numerem telefonu, można dowiedzieć się od nich, m.in. jakie są symptomy zarażenia koronawirusem, jak postępować w przypadku podejrzenia zarażenia, gdzie znajduje się najbliższy szpital zakaźny, jaki jest numer do najbliższego Sanepidu. Obsługę infolinii zapewnia firma Meedy, doświadczony dostawca usług telemedycyny.
Pod numerem 61 62 62 573* przez 7 dni w tygodniu, od godziny 8:00 do 20:00, dostępni są konsultanci posiadający wykształcenie medyczne.
Ponadto, dzięki współpracy Generali i Meedy Klienci Generali i Concordii zyskują dostęp do sprawdzonego portalu, na którym mają możliwość umówienia się na tele/wideowizytę. Wizyta ta jest opłacana samodzielnie przez Klienta.
Za pośrednictwem specjalnej platformy klient samodzielnie wybiera lekarza, dogodny dla siebie dzień i godzinę, a następnie umawia i opłaca wizytę. Na portalu dostępnych jest 16 specjalizacji lekarskich, m.in. internista, pediatra, endokrynolog, kardiolog, onkolog, dermatolog czy pulmunolog. Poradę można uzyskać w formie telekonsultacji lub wideokonsultacji. Jeżeli będzie taka potrzeba, lekarz wystawi e-receptę lub e-zwolnienie. Klient może skonsultować również wyniki swoich wcześniejszych badań oraz historię choroby.
Wizytę lekarską online można umówić za pośrednictwem platformy www.lekarzonline.meedy.pl
_________________________
* Opłata za minutę połączenia zgodna z cennikiem operatora.
UWAGA
Prezentowane rozwiązania były dostępne dla klientów Concordii do 31.07.2020 r.