Zalanie? Podtopienie? Przepięcie? Odszkodowanie w 4 krokach
W ostatnim czasie przez całą Polskę przetaczają się ulewne deszcze, grad i nawałnice. Concordia i Generali wprowadziły specjalne, uproszczone procedury, by jak najszybciej pomóc tym, którzy w ucierpieli w wyniku tych zjawisk.
Co robić, by szybko otrzymać odszkodowanie
– W ostatnich dniach przyjęliśmy o 80% więcej zgłoszeń szkód niż wcześniej otrzymywaliśmy. Mniejsze i większe szkody zgłaszają zarówno klienci Generali, jak i Concordii z obszaru całej Polski. Szczególnie ucierpieli mieszkańcy dużych miast, takich jak: Poznań, Kraków czy Toruń. Głównie zgłaszane są zalania, podtopienia piwnic i innych pomieszczeń oraz przepięcia. Stosujemy uproszczenia w likwidacji szkód. W prostych przypadkach wystarczy oświadczenie. Przy mniejszych szkodach, poszkodowany może również sam ją zlikwidować – wprowadza w aplikacji wszystkie dane, odpowiada na zawarte w niej pytania i w terminie 48 h otrzymuje środki finansowe na wskazane konto bankowe – wyjaśnia Piotr Adamczyk, Dyrektor Biura Likwidacji Szkód, Concordia Polska Grupa Generali.
4 kroki do otrzymania odszkodowania
-
- Wykonaj zdjęcia, jeszcze przed rozpoczęciem sprzątania terenu i tymczasowych napraw.
- Zabezpiecz mienie, by uniknąć powiększenia rozmiaru uszkodzeń.
- Prześlij zdjęcie do Generali lub Concordii – poinformujemy Cię, czy Twoje zdjęcia wystarczą, czy konieczny będzie przyjazd rzeczoznawcy.
- W przypadku małych uszkodzeń możesz wypełnić wniosek w aplikacji, wyliczyć odszkodowanie i zaakceptować kwotę. Pieniądze trafią na Twoje konto w ciągu 48 godzin.
Interesuje Cię temat szkód?
Obejrzyj film: największe odszkodowania za przymrozki wiosenne, deszcze nawalne, huragany
Co ma kuna do… przewodu? AC i szkody wyrządzone przez kuny
Źródło: Concordia Polska
Zdjęcie: