i-Rolnik
  • Artykuły
  • W skrócie
  • Ubezpieczenia
    • Uprawy rolne
    • Budynki i OC
    • Maszyny rolnicze
    • Konie
    • Zwierzęta gospodarskie
    • Agrofirma
    • Agro Flota
    • Instalacje OZE
  • Zgłoś szkodę
    • Artykuły
    • Wiedza rolnicza
    • W skrócie
    • Wydarzenia
    • Ubezpieczenia
      • Uprawy rolne
      • Budynki i OC
      • Maszyny rolnicze
      • Konie
      • Zwierzęta gospodarskie
      • Agrofirma
      • Agro Flota
      • Instalacje OZE
    • Szkody
      • Zgłoś szkodę
      • Szkoda AC – serwisy maszyn
    • Pomoc
    • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Ubezpieczenie turystyczne a pandemia
Autor Concordia Polska Grupa Generali
13.03.2020
#koronawirus #koszty leczenia #pandemia #ubezpieczenia #ubezpieczenie turystyczne

Ubezpieczenie turystyczne a pandemia

Prezentujemy ważną informację dla osób, które wykupiły ubezpieczenie turystyczne w Concordii:

Szanowni Państwo,

w związku z ogłoszoną pandemią koronawirusa mogą być Państwo zaniepokojeni, czy są Państwo chronieni i w jakim zakresie.
Zebraliśmy najczęstsze wątpliwości i prosimy, aby zapoznali się Państwo z poniższymi odpowiedziami.

1. Jeżeli ubezpieczony rozpoczął swoją podróż przed ogłoszeniem pandemii, nie odmówimy pokrycia kosztów pomocy medycznej spowodowanych przez koronawirusa.

Dotyczy to również sytuacji, jeśli ubezpieczony wjechał do kraju lub regionu przed ogłoszeniem przez władze lokalne ograniczeń podróży i przekraczania granic. W pozostałych przypadkach odmówimy pokrycia kosztów leczenia lub innych wydatków związanych z zakażeniem koronawirusem.

2. W sytuacji chorób, nieszczęśliwych wypadków lub innych zdarzeń objętych ubezpieczeniem niezwiązanych z zakażeniem koronawirusem, pokryjemy koszty zgodnie z ogólnymi warunkami ubezpieczenia, nawet w trakcie trwania stanu pandemii lub w regionach, krajach z ograniczeniami podróży lub zakazami wjazdu.

3. Jeśli ubezpieczeni przebywają za granicą i potrzebują pomocy medycznej, Centrum Pomocy w każdym przypadku przeprowadza wstępną ocenę medyczną dla osób z symptomami chorobowymi oraz przekazuje instrukcję postępowania w razie zagrożenia koronawirusem.

Nasze Centrum Pomocy na bieżąco śledzi również wytyczne MSZ, Głównego Inspektoratu Sanitarnego, WHO i zalecenia miejscowych władz w państwach, gdzie stwierdzono przypadki zakażenia wirusem SARS- CoV-2.

Aktualne informacje znajdą Państwo również na stronie internetowej:

https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Obraz Pete Linforth z Pixabay

Przeczytaj także

Ubezpieczasz budynki i OC Rolnika? 5 rzeczy, które musi...

Ubezpieczasz budynki i OC Rolnika? 5 rzeczy, które musi...

Koniec roku to czas, w którym wielu rolników odwiedza agentów w jednym celu: aby przedłużyć swoje ubezpieczeni...

Wiek ciągnika rolniczego a ubezpieczenie AC

Wiek ciągnika rolniczego a ubezpieczenie AC...

Autocasco (AC) rządzi się swoimi prawami. W odróżnieniu od ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych ...

Skorzystaj z Programu Rabatowego Generali i odbierz pre...

Skorzystaj z Programu Rabatowego Generali i odbierz pre...

Masz polisę rolną w Generali? Od 6.10.2025 r. możesz cieszyć się korzyściami płynącymi z Programu Rabatowego G...

Rolnictwo Artykuły Wiedza rolnicza W skrócie Wydarzenia
Generali Ubezpieczenia Zgłoś szkodę Szkoda AC – serwisy maszyn
i-Rolnik Pomoc Kontakt Rejestracja - korzyści
Warunki korzystania Polityka prywatności Pliki cookies Regulamin
iRolnik
© Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.AkceptujZamknij