Roger Hodgkiss Ubezpieczeniowym Menedżerem Roku
Redakcja Gazety Bankowej przyznała Rogerowi Hodgkissowi, Prezesowi Generali Polska, tytuł Ubezpieczeniowego Menedżera Roku 2021. Jednocześnie Generali Polska zostało nagrodzone w konkursie Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa.
„W tegorocznej edycji zwycięzcąw konkursie Ubezpieczeniowy Menedżer Roku został Roger Hodgkiss, prezes Generali Polska, którego zasługi dla rozwoju sektora ubezpieczeń są olbrzymie. „Gazeta Bankowa”, Kapituła i przedstawiciele rynku wysoko ocenili jego działania na rzecz Generali oraz wprowadzenie przez ubezpieczyciela wielu kluczowych rozwiązań, istotnych z perspektywy nie tylko samej firmy, lecz również całego rynku.” – czytamy w drugim w tym roku wydaniu Gazety Bankowej.
– Jestem niezmiernie dumny, że redakcja Gazety Bankowej doceniła nasze wysiłki i pracę, by być partnerem dla naszych klientów i agentów. Traktuję nagrodę Menedżera Roku Ubezpieczeń jako nagrodę dla całego zespołu Generali Polska. Tylko dzięki pracy zespołowej i ogromnemu zaangażowaniu wszystkich było możliwe wprowadzenie niestandardowych rozwiązań i sprostanie wyzwaniom. Fakt, że obraliśmy właściwy kierunek potwierdza również to, że redakcja przyznała Generali Polska tytuł Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa – mówi Roger Hodgkiss, Prezes Generali Polska.
Generali Polska w konkursie Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa zajęło pierwsze miejsce aż w dwóch z trzech kategorii: ubezpieczenia na życie i ubezpieczenia komunikacyjne oraz drugie miejsce w ubezpieczeniach majątkowych. Laureaci konkursu zostali wyłonieni na podstawie analizy ankiet, przeprowadzonych przez renomowaną firmę doradztwa strategicznego Kearney, oraz głosów Jury konkursu.
Nagrody w Konkursie ubezpieczeniowym wręczył podczas uroczystej kolacji Maciej Wośko, redaktor naczelny „Gazety Bankowej”, i Jarosław Kroc, prezes firmy Accenture, partner konkursu. Redakcja Gazety Bankowej Ubezpieczeniowego Menedżera Roku wyłoniła już dziesiąty raz. Zakończona edycja konkursu Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa była 12 z kolei.
„Konkurs ubezpieczeniowy „Gazety Bankowej” pokazał wizerunek branży nabierającej rozpędu po czasach pandemicznego spowolnienia, szukającej nowych rozwiązań w skomplikowanej rzeczywistości. Ubezpieczyciele wykorzystali ostatni rok na rozbudowanie swoich technologicznych potencjałów, poszerzenie oferty i usprawnienie kontaktów z klientami. Pandemia okazała się okresem niezwykle trudnym, jednak wyzwoliła w branży ubezpieczeniowej potężny ładunek innowacyjności. Bez niej przetrwanie w tak wymagającym otoczeniu nie byłoby łatwe” – napisał w podsumowaniu tegorocznej edycji konkursów ubezpieczeniowych Stanisław Koczot, zastępca Redaktora Naczelnego „Gazety Bankowej”.