Masz problem z rejestracją? Znajdź rozwiązanie
Nie podałeś/podałaś nam swojego adresu e-mail lub numeru telefonu przy zawarciu umowy.
Na etapie rejestracji sprawdzamy, czy podany przez Ciebie adres e-mailowy lub numer polisy jest zgodny z adresem/numerem, który mamy w naszej bazie. Dzięki takiej weryfikacji mamy pewność, że do Twoich danych nie będzie miała dostępu osoba postronna.
Rejestracja będzie możliwa, jeśli podasz nam swój adres e-mail lub numer telefonu – wystarczy, że skontaktujesz się z naszą infolinią.
Podałeś/podałaś inny adres e-mail przy rejestracji niż ten, który jest na polisie
Przy rejestracji skorzystaj z adresu e-mailowego, który jest na polisie. Jeśli ten adres jest nieaktualny i korzystasz z innego – zaktualizuj swoje dane, dzwoniąc na naszą infolinię.
Adres e-mail zawiera „literówkę”
Źle wpisany adres w formularzu rejestracyjnym również uniemożliwi rejestrację. Sprawdź, czy niektóre litery nie zmieniły miejsca swojego położenia w adresie.
Błędny numer polisy
Do i-Rolnika mogą się zarejestrować rolnicy, którzy mają jedno z następujących ubezpieczeń:
- Ubezpieczenie Upraw Rolnych,
- Concordia Agro Ekspert/Sprzęt Rolniczy,
- Concordia Agro,
- Concordia Produkcja Zwierzęca,
- Concordia Konie.
Wskazany w formularzu rejestracyjnym numer polisy musi dotyczyć powyższych produktów. Dodatkowo umowa musi być zawarta w ciągu 39 miesięcy poprzedzających dzień rejestracji. Przy błędnym numerze polisy przepisz jej numer i upewnij się, że produkt jest na wskazanej liście.
Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią w przypadku wątpliwości albo potrzeby aktualizacji danych:
INFOLINIA CONCORDII UBEZPIECZENIA
8-16 (pn.-pt.)
opłata za połączenie wg cennika operatora