Co możesz zrobić, żeby szybko otrzymać odszkodowanie w Generali Agro
W ostatnim czasie odnotowujemy zwiększoną liczbę zgłoszeń szkód majątkowych. Jest to związane z panującymi warunkami atmosferycznymi, które obejmują teren całego kraju. W takich okresach nasza linia telefoniczna jest bardzo obciążona, dlatego sugerujemy korzystanie z formularzy zamieszczonych na naszej stronie > https://generaliagro.pl/klient-indywidualny/zglos-szkode/.
Co możesz zrobić, żeby możliwie najszybciej otrzymać odszkodowanie?
- Wykonaj zdjęcia zniszczeń zanim zaczniesz sprzątać teren i wykonywać nawet tymczasowe naprawy.
- Zabezpiecz uszkodzenia – to sprawi, że nie będą się powiększać.
- Zgłoś szkodę przez formularz, a do zgłoszenia dołącz wykonane zdjęcia.
- Jeśli będzie konieczna wizyta rzeczoznawcy – skontaktujemy się z Tobą.
- Jeżeli potrzebujesz przeprowadzić pilną naprawę – poinformuj nas o tym. Pamiętaj o zrobieniu zdjęć zniszczeń przed przystąpieniem do naprawy. Rób także zdjęcia w trakcie naprawy szkód.
- Zachowaj i załącz do dokumentacji szkodowej wszystkie faktury i paragony potwierdzające koszty, jakie poniosłeś na naprawę szkody – to pomoże nam w kalkulowaniu wypłaty dla Ciebie.
- Jeśli chcesz przesłać dokumentację, skorzystaj z adresu poczty elektronicznej szkody.poznan@generali.pl.
- Jeżeli masz już numer szkody, używaj go w korespondencji, wpisując w tytule wiadomości.
Współpracujmy
Jako Generali Agro dbamy o proces likwidacji szkód i obsługa klientów w tym zakresie zawsze była dla nas priorytetem. Niemniej, żeby wszystko poszło możliwie najsprawniej, potrzebujemy ścisłej współpracy z osobą zgłaszającą szkodę. Zrobimy co w naszej mocy, żeby jak najszybciej zlikwidować Twoją szkodę. Nasza współpraca i sprawna wymiana informacji mają wpływ na to, jak szybko wypłacimy Twoje odszkodowanie.
Więcej informacji:
Zalanie? Podtopienie? Przepięcie? Odszkodowanie w 4 krokach
Obejrzyj film: największe odszkodowania za przymrozki wiosenne, deszcze nawalne, huragany
Zdjęcie tytułowe: Tobias Hammer, Pixabay