Generali Agro w nowym filmie reklamowym
Concordia Polska Grupa Generali kontynuuje kampanię informacyjną, dotyczącą połączenia z Generali. W tym celu powstał film „Generali Agro – zależy nam na Tobie”.
Film w dynamiczny sposób pokazuje przewagi ubezpieczeń rolnych Concordii Polska, które już za kilka miesięcy będą oferowane pod marką Generali Agro. Wśród tych przewag najważniejszą są eksperci rolni, którzy szacują szkody klientów, a na co dzień często również są rolnikami. Są oni wspierani w pracy przez nowoczesne technologie, jak tablety z aplikacją mobilną, wykorzystywaną podczas szacowania szkód na polu czy drony. Zawarcie umowy ubezpieczenia z Concordią jest możliwe zdalnie, co jest szczególnie ważne w okresie pandemii. Klienci Concordii mają również dostęp do nowej platformy i-rolnik.pl, gdzie mogą sprawdzić status swojej szkody uprawowej, szczegółową prognozę pogody i aktualne notowania zbóż. I-rolnik to również baza wiedzy – publikowane tam są porady ekspertów rolnych, udostępniane są webinary i map rekomendowanych punktów naprawy maszyn rolniczych.
– Generali Agro to kontynuacja ponad dwudziestoletniego doświadczenia ekspertów Concordii Polska, którzy znają potrzeby właścicieli gospodarstw rolnych i słuchają ich. Zarówno specjaliści z działu produktu, jak i doświadczeni eksperci i rzeczoznawcy likwidacji szkód, którzy od lat wspólnie wspierają rolników w zarządzaniu ryzykiem, będą kontynuować swoją pracę i będą pomagać klientom jako eksperci Generali Agro. Pod taką nazwą bowiem będą oferowane produkty dla sektora rolnego w przyszłym roku – wyjaśnia Arkadiusz Wiśniewski, członek Zarządu Concordii Polska Grupa Generali.
Kreacja spotu jest spójna z trwającą obecnie kampanią Grupy Generali. Spot został opublikowany na kanale YouTube Concordii i będzie promowany na Facebooku oraz na stronach partnerów. Zostanie on również udostępniony do wykorzystania przez Agentów.
Klienci Concordii już od września otrzymują na polisach informację, że ubezpieczenia rolne będą oferowane pod nazwą Generali Agro. W ten sposób ubezpieczyciel przygotowuje klientów do zmian, które nastąpią w przyszłym roku i promuje wśród nich markę Generali. Spot jest kolejnym etapem kampanii informacyjnej.
Generali nabyło spółki Concordii w 2018 roku. Spółki życiowe zostały połączone pod koniec 2019 roku. Proces fuzji majątkowej spółki Concordii Polska wymagał w pierwszej kolejności demutualizacji, a samo połączenie z Generali TU SA zostało zaplanowane na przyszły rok. Wówczas również, zgodnie z umową zawartą z poprzednim właścicielem, nazwa Concordia przestanie być wykorzystywana w Polsce. Rolnicy będą otrzymywali ochronę ubezpieczeniową pod nazwą Generali Agro. Natomiast współpracujący z Concordią pośrednicy, agenci i banki będą mogli, dzięki połączeniu, zaproponować swoim Klientom pełną gamę produktów ubezpieczeniowych, dostępnych w spółkach Generali w Polsce.