Ubezpieczasz się w banku? Banki spółdzielcze w spocie informacyjnym Concordii Polska
Concordia Polska Grupa Generali kontynuuje kampanię informacyjną dotyczącą połączenia z Generali. Kolejny etap to film promujący obecność produktów Generali i Concordii w placówkach banków spółdzielczych. Dzięki połączeniu będą tam oferowane ubezpieczenia wszystkich marek i spółek Generali Polska.
W bankowości spółdzielczej dostępna jest już pełna paleta ubezpieczeń na życie Generali – zarówno tych powiązanych z produktami bankowymi, jak również oferowanych niezależnie. Cenione na rynku ubezpieczenia dla branży rolnej Concordii Polska już wkrótce sprzedawane będą pod marką Generali Agro, także dla klientów banków spółdzielczych.
Szeroki zasięg, doświadczenie i nowoczesność
Banki spółdzielcze przechodzą obecnie dynamiczne zmiany. Niezmiennie jednak ich zaletą jest rozległa sieć placówek w całym kraju, szczególnie w małych miastach, oraz doskonale wyszkoleni specjaliści. Pracownicy banków nie tylko świetnie orientują się w najnowszych trendach w bankowości oraz ubezpieczeniach, ale jednocześnie są blisko swoich klientów i znają doskonale ich potrzeby. Banki spółdzielcze to teraz nowoczesne placówki i najnowsze technologie proponowane klientom. Kolejną zaletą jest coraz szersza oferta dla klientów banków spółdzielczych, także w zakresie ubezpieczeń.
– Podobnie jak bankom spółdzielczym, zależy nam na kompleksowym zadbaniu o klienta. Połączenie sił istniejących od ponad 100 lat na rynku polskim banków spółdzielczych, z blisko 200-letnią historią i nowoczesnością międzynarodowej marki Generali oraz z doświadczeniem zespołu Concordii wzbogaca i poszerza ofertę ubezpieczeniową. Klientom daje to ogromne możliwości wyboru – mówi Rajmund Rusiecki, członek Zarządu Concordii Polska Grupa Generali.
Jeszcze szersza oferta dzięki zmianie
Spot informujący o współpracy bankowości spółdzielczej i Concordii oraz Generali jest dynamiczny i energetyczny. Na filmie można zobaczyć uśmiechniętych doradców troszczących się o klientów, a także nowoczesne placówki, w których panuje miła atmosfera. Kreacja nawiązuje także do znanych od lat zalet bankowości spółdzielczej, w tym do podmiotowości relacji z klientami: „jesteśmy blisko Ciebie, znamy Cię od lat…”
Film pokazuje także przewagi ubezpieczeń Generali. Oferta cechuje się kompleksowymi i uniwersalnymi rozwiązaniami, szybką obsługą po szkodzie oraz nowoczesną wizją ochrony. Najważniejsi jednak są ludzie od wielu lat związani z ubezpieczeniami.
– Współpracujemy z bankowością spółdzielczą już od ponad 20 lat. Otoczenie rynkowe zmieniało się przez ten czas diametralnie, ale nasze relacje z bankami spółdzielczymi stale się umacniały. Tak jest nadal. To dla nas bardzo ważny partner na dobre, ale i na te trudniejsze czasy. Dla sektora bankowego mamy największy na rynku zespół wsparcia liczący aż 27 opiekunów. Chcemy kontynuować strategię budowania długoterminowych relacji z naszymi klientami i partnerami spółdzielczymi. Przede wszystkim chcemy im dostarczać najlepsze produkty i rozwiązania techniczne, które wspierają ich w codziennej pracy – mówi Tomasz Kromolicki, dyrektor Sieci Bancassurance Concordii Polska Grupa Generali.
Myśl przewodnia spotu jest spójna z globalną kampanią reklamową Grupy Generali – „Zależy nam na Tobie”. Film jest drugą częścią kampanii informującej o połączeniu Concordii z Generali. Został opublikowany na kanale YouTube Concordii i będzie promowany na Facebooku oraz na stronach partnerów bankowych.
Generali nabyło spółki Concordii w 2018 roku. Spółki życiowe zostały połączone pod koniec 2019 roku. Proces fuzji majątkowej spółki Concordia Polska wymagał w pierwszej kolejności demutualizacji, a samo połączenie z Generali TU SA zostało zaplanowane na ten rok. Wówczas również, zgodnie z umową zawartą z poprzednim właścicielem, nazwa Concordia przestanie być wykorzystywana, a rolnicy będą otrzymywali ochronę ubezpieczeniową pod nazwą Generali Agro. Natomiast współpracujący z Concordią pośrednicy, agenci i banki dzięki połączeniu będą mogli zaproponować swoim klientom pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dostępnych w spółkach Generali w Polsce.